HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Introductie

Ga naar beneden 
+11
Gowron
Fenmarenn
Fantasm
Arcane
Tasumi
Saskia
Jaidey
IcyCube
Linaye
Yue
fluffy
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 6:29 am

Introduceer jezelf hier!

Het hoeft niet hoor lol!


Laatst aangepast door Tasumi op ma apr 27, 2009 12:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Als jullie hier toch beginne.. dan zet ik em wel erges anders neer =])
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 9:36 am

Nou zal ik maar beginnen dan? Niemand durft? Chickeeeens lol jk

Hey all! Voor mensen die mij nog niet kennen, ik heet Jamila (ign Yue) maar noem me maar Jam (op z'n engels uitgesproken lol).
Ik ben 21, word in september 22 en begin me onderhand oud te voelen Razz 'k Zit in mn derde jaar psychologie en ben op t moment meer met andere dingen bezig (waaronder eso en dit forum nu, waardoor m'n cijfers er niet beter op worden.. *kuch*). Kan nog wel wat proefkonijnen gebruiken dus heb je enorme psychische problemen? Klop vooral bij mij aan lol! geintje Razz Maar natuurlijk mag t altijd lol ^^

Hmm khou van koken, bakken, (klinkt heel saai ik weet het) tekenen, streetdancen, lezen en ongetwijfeld nog een aantal dingen waar ik nu ff niet op kan komen.. Maar ik kom toch zowat niet toe aan al die dingen dus das een beetje jammer Razz

Your turn people Wink wil nou ook wel es wat over jullie weten Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 10:09 am

ik bedoelde eigenlijk een aparte sectie maar ok >.<

Ik ben dylan aka fluffy aka SavageCat *kijkt naar jam's schema* ik ben 18 en wordt op 30 september 19 en begin me ook al stokoud te voelen ja... ik zit in mn laatste jaar en hierna ga ik fyscioterapie doen. Ik ben al een van jam's proefkonijnen geworden ... ps als we het toch op zn engels moeten uitspreken ga ik jammen zeggen hoor afro mn hobbies zn koken, bakken (ja ik meen het '~~), trainen, ik ga weer schilderen zodra ik mn eigen ezel heb cat , basgitaar spelen, gamen..., anime/manga... nee geen bleach heb ik een hekel aan gekregen, ik heb een aantal jaren taekwon-do gedaan maar ben gestopt vanwege de lerares, ik doe nu nog yoga en train mezelf maar ^^ gaat beter dan met die lerares xD chatten is zowat ook alweer een van mn hobbies geworden maar dat doe ik alleen op eso en msn geen datingsgedoe voor mij -.-'' ten laatste ... ehm... ja .. zn er vragen stel maar >< oh ja ik ben een vegetariër... voor het geval jullie je af vragen waarom ik sommige grappen nie echt waardeer ... en ga binnenkort als vrijwilliger bij het dierenasiel werken... en nu mogen jullie geen vragen meer stellen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 10:43 am

Yue schreef:
Nou zal ik maar beginnen dan? Niemand durft? Chickeeeens lol jk

Hey all! Voor mensen die mij nog niet kennen, ik heet Jamila (ign Yue) maar noem me maar Jam (op z'n engels uitgesproken lol).
Ik ben 21, word in september 22 en begin me onderhand oud te voelen Razz 'k Zit in mn derde jaar psychologie en ben op t moment meer met andere dingen bezig (waaronder eso en dit forum nu, waardoor m'n cijfers er niet beter op worden.. *kuch*). Kan nog wel wat proefkonijnen gebruiken dus heb je enorme psychische problemen? Klop vooral bij mij aan lol! geintje Razz Maar natuurlijk mag t altijd lol ^^

Hmm khou van koken, bakken, (klinkt heel saai ik weet het) tekenen, streetdancen, lezen en ongetwijfeld nog een aantal dingen waar ik nu ff niet op kan komen.. Maar ik kom toch zowat niet toe aan al die dingen dus das een beetje jammer Razz

Your turn people Wink wil nou ook wel es wat over jullie weten Laughing

bij deze wil ik trouwens alle meiden aanspreken, wie van jullie houdt nou niet van streetdance en dus ook hip hop >< ? *alle meiden doen hun hand omhoog* ik wist et ... '~~ (nie beledigend bedoelt voor meiden noch hip hop) metal fo life!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linaye

Linaye


Posts : 4
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 3:31 pm

ach goh wat leuk... zo leer je mensen kennen als ze er ook wat neer zetten.. Nou ik ben dus Linaye irl Sonia.. Ben 27 jaar oud.. female ofc.. Werk parttime als postmuts.. Woon sindskort in Wervershoof.. Heb mijn vriend Fenmarenn (Maikel) leren kennen in Lineage 2.. Hou dus van online gaming.. Ben een echt kattenmens.. Jammer genoeg mijn 5 katten achtyer moeten laten vorig jaar door een relatie breuk.. Maar heb nu twee hele lieve katers.. genaamd Nijn en Muiz .. ( foto's volgen)...

jaidey is op dit moment mijn beste vriendin.. (Zusje van Fenmarenn) en we doen dus ook alles samen...

Love to drive.. Ben er echt gek op.. jammer genoeg heb ik maar een 1.4 16v corsaatje..

Ben in ESO gekomen omdat L2 begon te vervelen.. en Maikel en ik op zoek waren naar iets anders..

Favo Muziek is Heavy Metal en Hard Rock.


Laatst aangepast door Linaye op di apr 28, 2009 3:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Intro   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 4:11 pm

Hiya,

Ik ben Bart (IcyCube) 20 jaar oud en wordt 28 juni 21. Ik ben één van de weinige Belgen in de clan.
Ook zit ik in mijn 2de jaar ICT. Ik hoop na mijn 3 bachelor jaartjes nog 2 jaar verder te studeren voor Industrieel Ingenieur, maar of ik dat helemaal ga afmaken weet ik nog niet xD. Ben ESO beginnen spelen, omdat ik beetje opzoek was naar een leuke MMORPG tege de verveling.

Mja dat is het zo een beetje ...

Voorderest ga ik nu stoppen, want ik zou graag event nog doen xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 4:39 pm

Nou ik ben Jaidey in real Patricia 23 jaar zusje van Fenmaren (Maikel) en natuurlijk Linaye (Sonia) me schoonzus (beste vriendin)
Door me broer ben ik online games gaan spelen (en bedankt he biggy bro Razz) in het weekend zat ik daar en me broer zag dus Ether Saga en ik zei he dat ga ik is testen omdat ik Shaiya helemaal zat was wou ik wat anders maar elke keer niks kon vinden dus ben ik dit samen met me schoonzus en broer gaan spelen en door Ryuu ben ik hier in de clan gekomen Smile

Ik woon sinds december 2008 op me eigen in wervershoof met me poes Snowy me lieve schat allesje ze is dan wel doof maar wel heel lief.
Daarvoor heb ik 2 jaar samen gewoont in tiel maar dat ging fout dus nu lekker me eigen huisje samen met Snowy Wink

Uhm wat moet ik nog meer vertellen tja ik hou bijna van alle soorten muziek BIJNA Razz

als je nog vragen hebt stel ze gerust want ik heb geen idee meer wat ik nog meer moet vertellen Very Happy

Hier een foto van moi:
Introductie Img_0010


Me zusje en ik even gek doen hoor:
Introductie Dsc07410


Sonia:
Introductie Dsc07510


Maikel:
Introductie Dsc07411

Zo dat is wel genoeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 26

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimema apr 27, 2009 4:58 pm

Nou goed, hier kom ik dan.

Ik ben dus Koen, ook al noem ik me saskia in het spel Razz haha. Ik ben 32 jaar sinds donderdag 23 april jongstleden. Ik ben eso gaan spelen omdat ik beetje flauw was van WoW. Mijn opleidingen zijn niet bijzonder veel. MAVO gedaan toen het nog MAVO heette. Tis nu VMBO ofzo... Daarna 1 jaar MTS gedaan maar was toen flauw van leren en ben gestopt. Half jaartje later ofzo ben ik een opleiding gaan doen voor draaier, frezer en C.N.C Draaier en nu zie ik jullie denken, WTF is dat???. Naja, dat is iets in de metaalsector.

Heb 6 jaar gewerkt als C.N.C. Draaier (das computergestuurd draaien) en daarna 2 jaar in de ziektewet gezeten. Toen ben ik ontslagen... awwww... Niet dat ik dat erg vindt, twas een kutplek om te werken uiteindelijk Razz haha. En nu zit ik in totaal alweer 4 jaar in therapie. Ben nu bezig om weer te reintegreren dus ik heb een soort van werk. Maar officieel ben ik werkloos nog steeds. Ik werk nu 5 dagen in de week op de ochtenden, waarvan 4 dagen bij me reintegratieplek en 1 ochtend geef ik les in computers. Vrij simpel les. Maar dat is wel leuk en miss kan ik daar uiteindelijk ook wel iets mee in volledig werk, hoop ik.

Nou, verder ben ik een spelletjesfreak, ik speel veels te veel eigenlijks, maar das ook door omstandigheden dat ik daar zoveel inzit. Ben er verslaafd aan maar daar maak ik geen geheim van.Andere hobbies zijn lezen en films kijken, en dan voornamenlijk veel fantasie en sci-fi of horror. Maar ik zit sneller achter de pc dan dat ik lees of film kijk hehe. Een aandere hobby van mij is.... naja, dat laat zich wel raden door mijn chats in het spel Razz haha. Maar das allemaal gekheid, alst moet kan ik ook serieus zijn. En zoals jullie ook wel merken, ik mag ook graag helpen, zelfs zo erg dat ik of vergeet mobs te killen, of ik kill te veel en ga dood omdat ik niet oplet wat ik doe maar mensen zit te helpen haha.

Nou, dat was het wel wat mij betreft. Vraag gerust als je meer wil weten maar wees niet verbaasd als er af en toe een, "hè (vul hier een vloek in) alweer dood", tussendoor komt. Dan ben ik weer dood gegaan door de afleiding Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 2:01 am

goed om te lezen dat er meerdere metal liefhebbers zn \o/ mogelijke adviezen voor bands of nummers die ik msschien niet ken ? voor de rest krijg ik het gevoel dat ik nu ook foto's van mezelf moet gaan uploaden vanwege die hele reeks van Patricia... maar voorlopig doe ik dat nog niet '~~ goed om te horen dat we ook nog andere kattenmensen hebben ^^ alhoewel ik een algemene dierenvriend ben, bij deze einig ik deze spam om ff op andere topics verder te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 2:53 am

hehe o nu is het mij schuld haha maar ik heb er veel omdat ik van me broer en schoonzus ook gelijk geplaatst heb he Wink maar is toch dan weet je tegen wie je praat als het goed is heheh.

En natuurlijk i love cats nouja eigenlijk alle dieren wel Smile maar als huisdier heb ik liever een kat alhoewel ik ook knaag dieren heb gehad die zijn ook wel lief Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 2:55 am

Jaidey schreef:
hehe o nu is het mij schuld haha maar ik heb er veel omdat ik van me broer en schoonzus ook gelijk geplaatst heb he Wink maar is toch dan weet je tegen wie je praat als het goed is heheh.

En natuurlijk i love cats nouja eigenlijk alle dieren wel Smile maar als huisdier heb ik liever een kat alhoewel ik ook knaag dieren heb gehad die zijn ook wel lief Very Happy

ik heb alleen goudvissen gehad... toen had mn vader ze gebakken '~~ en mocht je per se een beeld van me willen hebben als je tegen me praat/chat/blogged dan kan je fluffy hier links van deze post wel gebruiken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:06 am

fluffy schreef:
Jaidey schreef:
hehe o nu is het mij schuld haha maar ik heb er veel omdat ik van me broer en schoonzus ook gelijk geplaatst heb he Wink maar is toch dan weet je tegen wie je praat als het goed is heheh.

En natuurlijk i love cats nouja eigenlijk alle dieren wel Smile maar als huisdier heb ik liever een kat alhoewel ik ook knaag dieren heb gehad die zijn ook wel lief Very Happy

ik heb alleen goudvissen gehad... toen had mn vader ze gebakken '~~ en mocht je per se een beeld van me willen hebben als je tegen me praat/chat/blogged dan kan je fluffy hier links van deze post wel gebruiken ^^

je goudvissen gebakken o.O arm beestjes... lol nou nou zo erg is het toch niet Very Happy ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasumi
Admin



Posts : 18
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 29
Location : Gelderland

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:29 am

Nou mijn Beurt..

Ik ben Roy lol! 14 jaar .. jarig op 28 November..
Ik woon in arnhem das in gelderland
Ik ben eso gaan spelen omdat .. ik geen zin meer had in wolfenstein ;p
Voor eso heb ik dus Wolfenstein gespeeld ..
En..
Rose online
Maplestory
Silkroad
Counterstrike 1.6
Counterstrike : Source

en nog meer maar die ben ik vergete >Razz


Greetz Tasumi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://happyfew.actieforum.com
Arcane

Arcane


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Location : hansweert

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:44 am

Here goes nothing.. Razz

Ik ben Steven aka Ryuu ben 21 jaar. Let niet op m'n foto was vroeg en zal me niet verbazen dat ik daar een kater heb Razz.
Mijn hobby's zijn Ninjutsu, Gamen (voornamelijk MMO's ofcourse), het werken met 3d animation proggies, photoshop & webdesign.
Daar naast hou ik van vele/alle soorten muziek en luister voornamelijk punk/rock. En ook ik vind katten geniale dieren ^^.

Ik ben ESO gaan spelen omdat ik nog een leuke online game zocht Smile.


Laatst aangepast door Arcane op do apr 30, 2009 3:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:48 am

ik ben echt een van de jongste hier ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasm

Fantasm


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33
Location : Breda

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:53 am

Hai, ik ben Delirious..Aka Fantasm op forums...
Mijn egte naam is John. Ben 18 kga over 3 weken eindexamen doen in havo..
Ik ga het denk wel halen:P Ik ben eens blijven zit in havo4 due to laxheid maja..
Ik ga hierna psychologie studeren..Ennuh
Hobbies zijn Voetballen, gamen, socialeseren..Stappen is op zijn tijd ook wel leuk:)
Ik rook niet, doe geen drugs, alcohol dus soms..
Ik hou van huisdieren wat best wel watjes-achtig klinkt:P
Ennuh....Wrm ik ESO speel? Ik speel al sinds runescape beta MMO's en tjah vind het gewoon leuk.
Ksocht een nieuwe mmo na veel mmo's verslonden te hebben en tjah nu ben ik hier XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 26

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 5:24 am

Ik moet wel zeggen patricia, die eerste foto van jou..... yummy.... Had je daar nog iets aan onder die blouse of is dat daar puur natuur? Razz haha. En fotos zijn niet verplicht maar als je jezelf wil laten zien is dat ok. En ja, ook ik ben een kattenmens, vind katten superlief. Me ouders hebben er nu 2. Als ik voor dieren kon zorgen dan had ik ook katten, maar lijkt me niet verstandig dat ik beesten neem...... Dat overleven ze niet bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:03 am

Saskia schreef:
Ik moet wel zeggen patricia, die eerste foto van jou..... yummy.... Had je daar nog iets aan onder die blouse of is dat daar puur natuur? Razz haha. En fotos zijn niet verplicht maar als je jezelf wil laten zien is dat ok. En ja, ook ik ben een kattenmens, vind katten superlief. Me ouders hebben er nu 2. Als ik voor dieren kon zorgen dan had ik ook katten, maar lijkt me niet verstandig dat ik beesten neem...... Dat overleven ze niet bij mij.

tip... leg meer uit waarom anders kom je erg moordlustig over.. althans op mij Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 26

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:07 am

Dat ik ze vergeet te verzorgen, eten geven enzo hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:15 am

Saskia schreef:
Dat ik ze vergeet te verzorgen, eten geven enzo hehe

moordlustig ... of vergeten je huisdieren te verzorgen... weet niet wat erger is ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 26

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 9:28 am

Tja, ik ook niet..... denk vergeten te verzorgen minder erg dan vermoorden... Vermoorden doe je bewust en vergeten niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 9:29 am

Saskia schreef:
Tja, ik ook niet..... denk vergeten te verzorgen minder erg dan vermoorden... Vermoorden doe je bewust en vergeten niet Razz
mn vader deed het alsof het een ongeluk was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenmarenn

Fenmarenn


Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof (Noord-Holland)

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 11:28 am

Nauw zal ik ook maar even.

Ik ben Maikel 27 jaartjes oud.
Mijn beroep momenteel is VoIP manager + tech, en ik onderhoud verschillende bedrijven kwam software en hardware.

Mijn MMO game geschiedenis:
Lineage 1 (8 maanden)
Lineage 2 (5 jaar)
Diablo II (9 maanden)
Rose Online (4 maanden)
Cov Beta
CoH Beta
Tabula Rasa Beta
PlanetSide (1,5 jaar)
Above Earth (1 jaar)
Ever Quest (8 maanden)
Ever Quest II (2 maanden)
En nog een zooi waar van ik de namen niet meer weet.

Ook speel ik graag offline RPG's o.a. : Final Fantasy, Last Remenant, Dark Cloud etc etc.


Laatst aangepast door Fenmarenn op wo apr 29, 2009 6:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gowron

Gowron


Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 28-04-09
Age : 47
Location : Deventer

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedi apr 28, 2009 3:19 pm

Btw no animals were hurt during the making of those pictures. Ze worden er goed behandeld en worden niet gedwongen. Als het dier het niet wou dan was er niet een oppasser die hem ging slaan of zoiets. Het idee wat ik er toen van kreeg is dat als het dier niet wil dan heb je pech dan komt er geen foto. Maar voor zover ik kon bepalen vonden ze het niet erg. Kan je ook wel zien aan hoe ontspannen vooral de witte tijger erbij ligt.

Introductie Oa2hqq Introductie Zk1fd4
Introductie Wk6005 Introductie Fjg3yu


Laatst aangepast door Gowron op wo apr 29, 2009 10:06 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Introductie   Introductie Icon_minitimewo apr 29, 2009 2:11 am

Ik heb zelf ook een kat, vind ze ook wel leuk. Enige lastige eraan is wanneer ze hun rare kure hebben oO.
Ben er zelf 3 verloren Sad.

1tje doordat we zijn verhuisd en die kat kwam niet meer opdagen.
2 zijn gesneuveld door die domme automobilisten die veel te snel rijden in mijn straat *snif snif*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introductie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Randoms-
Ga naar: