HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tijd dat de kleuterschool verdwijnt

Ga naar beneden 
+4
Elk
IcyCube
Mo
Fenmarenn
8 plaatsers
AuteurBericht
Fenmarenn

Fenmarenn


Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof (Noord-Holland)

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimedi mei 12, 2009 11:53 am

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Kleuterschool

Screenshot zegt genoeg... graag aktie per direkt... want dit is echt te gek voor worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mo

Mo


Posts : 9
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 63
Location : Limburg

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimedi mei 12, 2009 5:33 pm

Je zult maar zoiets in de wereld hebben gezet. Ik heb medelijden met de ouders van deze kiddo die schijnbaar is blijven hangen in z'n poep- en pisfase.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://marcvawoabich.hyves.nl
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 1:43 am

Wat is er allemaal gebeurt dan ?
Of zei die da gwn ineens zonder reden ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:45 am

Hij vergat zijn secret question's antwoord, dat wanneer je het invult aan het begin met pw en username. Toen begon hij pissig te worden en begon hij te schelden. Sommige mensen hadden een probleem ermee, maar hij wou niet stoppen. En kanker is zeker zijn favoriete woord. =_=
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 4:01 am

oej
rare kerel :s
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 9:22 am

ik wil ff duidelijk maken dat het er vroeg of laat aan zat te komen...mmorpg's hebben de neiging om mensen met een lage zelfbeheersing aan te trekken... kneem aan dat iedereen hier dat wel heeft mee gemaakt... niet te min, is er al iets aan gedaan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenmarenn

Fenmarenn


Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof (Noord-Holland)

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 10:47 am

Ja ze zijn al gekicked nog geen 30min later nadat ik Koen een mailtje had gestuurd.

En Koen dank je voor je snelle reactie... er zal maar een soort van clan/alliance regel moeten komen... met daar in een regel om een beetje op je taal teleten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 27

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimewo mei 13, 2009 2:32 pm

Ja, ik kwam online terwijl ik nog harstikke ziek was en kreeg direct al 2 whispers, van ryuu en mo. Dus toen heb ik ze ook maar ff gekicked ja. Maar koekker zit nog in theDutch. Perfect is er blijkbaar zelf uitgestapt nadat ik hem uit mijn clan had gekicked. Koekker is de alt/main van masi dus. Ik hoop dat fastkill snel weer online komt, dan kan die hem kicken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcane

Arcane


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Location : hansweert

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimedo mei 14, 2009 3:16 am

Hoop het tja en anders effe ene handje helpen Razz.

Irri ventjes Razz, ze zijn er gelukkig uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:21 am

scratch

edit: Ben blij dat ze weg zijn , hopelijk alle alts ook :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd dat de kleuterschool verdwijnt   Tijd dat de kleuterschool verdwijnt Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijd dat de kleuterschool verdwijnt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Randoms-
Ga naar: