HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Introductie

Ga naar beneden 
+11
Gowron
Fenmarenn
Fantasm
Arcane
Tasumi
Saskia
Jaidey
IcyCube
Linaye
Yue
fluffy
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 2:12 am

Gowron schreef:
Introductie - Pagina 2 28w2qnc

jij hebt wel een erg grote kat ...

en ik heb totdusver nog geen kat verloren ... noch gehad ... zal ik nog wel krijgen in het dierenasiel ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 4:29 am

Introductie - Pagina 2 P4180111

Mijn naam is Tim De Wilde , ben woonachtig in Heusden bij Gent (Belgie), ben 25 jaar en werk als sales manager bij een groothandel in electriciteitsmateriaal,
heb een lange lijn van mmo's achter de rug : Rf online , conan , wow(ja ik weet het ), perfect world , archlord , warhammer, enz enz , ben eso beginnen spelen door het zien van reclame bar ergens ( ben eerlijk eh Embarassed )

Ik hou wel van een jointje , zoals anderen hier maar soms door de drukte met het werk doe ik soms alleen events of sta ik gewoon te niksnutten in pokari en te zeveren tegen wat vrienden .

poppetjes: Blackwood en Stoneskin
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 6:22 am

Tijd om mezelf voor te stellen. ^^

Ik ben Suet San. Geschreven in chinees 雪珊. Ik ben 22 jaar, woon in Amsterdam en female natuurlijk.
Mijn hobby's zijn tekenen, muziek luisteren(voornamelijk J-Music), manga lezen, anime kijken, pixelart maken, video spelletjes spelen, computeren en meer.
Ik heb een pixelsite, maar ik heb er niks meer aan gedaan voor een lange tijd. lol
Ik had cavia's en hamsters als huisdieren maar meeste zijn weggeven of dood gegaan. >_>; Nu heb ik dus alleen maar vissen over.
Ik zag ESO op een of andere anime downloadsite dus besloot ik het eens uit te gaan proberen. Ik speelde een paar andere MMOS voor ESO. En dat zijn Maple Story, Lord Of The Ring Online, Guild Wars, Angels Online, Florensia, Perfect World, Dragonica. Voorlopig bevalt ESO mij wel. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 8:14 am

Elk schreef:
Tijd om mezelf voor te stellen. ^^

Ik ben Suet San. Geschreven in chinees 雪珊. Ik ben 22 jaar, woon in Amsterdam en female natuurlijk.
Mijn hobby's zijn tekenen, muziek luisteren(voornamelijk J-Music), manga lezen, anime kijken, pixelart maken, video spelletjes spelen, computeren en meer.
Ik heb een pixelsite, maar ik heb er niks meer aan gedaan voor een lange tijd. lol
Ik had cavia's en hamsters als huisdieren maar meeste zijn weggeven of dood gegaan. >_>; Nu heb ik dus alleen maar vissen over.
Ik zag ESO op een of andere anime downloadsite dus besloot ik het eens uit te gaan proberen. Ik speelde een paar andere MMOS voor ESO. En dat zijn Maple Story, Lord Of The Ring Online, Guild Wars, Angels Online, Florensia, Perfect World, Dragonica. Voorlopig bevalt ESO mij wel. ^^

eindelijk nog is een mede ex-gw'er >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gowron

Gowron


Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 28-04-09
Age : 48
Location : Deventer

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:05 am

fluffy schreef:

jij hebt wel een erg grote kat ...

en ik heb totdusver nog geen kat verloren ... noch gehad ... zal ik nog wel krijgen in het dierenasiel ><

Nou mijn eigen kat is een heel stuk kleiner en volledig zwart. Heb de foto's nog wat aangevult.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:16 am

Gowron schreef:
fluffy schreef:

jij hebt wel een erg grote kat ...

en ik heb totdusver nog geen kat verloren ... noch gehad ... zal ik nog wel krijgen in het dierenasiel ><

Nou mijn eigen kat is een heel stuk kleiner en volledig zwart. Heb de foto's nog wat aangevult.

ik wil er trouwens nog aan toevoegen als je het niet erg vindt tenminste dat als ze het wel erg vonden je nu verteerd zou worden xD tenminste ligt eraan hoe lang geleden het was
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 27-04-09

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 4:04 pm

Hey hey,

ik ben Natasha, ingame Lumelia. Ben eind '88 geboren en nu dus 20 jaar Smile Heb na m'n basisschool 'n opleiding aan het gymnasium volbracht, studeer nu Rechten en doe een deeltijd MBA in Breukelen(heb eerst een undergrad. MBA gedaan in Berkeley, CA). Ook heb ik een schat van een dochter Smile Cassidy Valerie Nathalie heet ze, en is pas 1 jaar geworden. Ik woon samen met m'n vriendin in het huis van m'n ma(zij woont samen met d'r nieuwe vriend cheers), in een klein villawijkje linksboven in Brabant.

Natuurlijk heb ook ik een huisdier, weliswaar geen kat of poes:
Introductie - Pagina 2 Noaenvaaglm8
Noa Very Happy

Introductie - Pagina 2 Nighienight
Moi

Verder heb ik een aantal andere spelletjes gespeelt zoals de rest van jullie Smile Oa. Tibia, Rose Online, Pristontale, Silkroad, MapleStory, Aspereta en Travian. Mijn grootste hobby is verder zingen. Rock on! Nouja, 't meeste is pop dat ik zing maar toch Razz Ook wil ik nog wel eens naar Polo kijken(soort hockey op paarden voor die 't niet wisten), en tijdens de vakanties zeilen.

Geloof dat dit het wel zo'n beetje is ^_^

Ah voordat ik 't vergeet, ik ben ook een echte serie-junk. Alles dat goed is en is uitgezonden heb ik zo ongeveer gezien. Van 24 tot Gilmore Girls, van One Tree Hill tot The L Word en van Prisoner(1978) tot Robin Hood(BBC). Daarnaast ben ik een groot Marilyn Monroe fan en heb dan ook alles van haar gezien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 5:44 pm

Valt Grey's Anatomy daar ook onder? Zeg alsjeblieft ja, zodat ik iemand gevonden heb die het ook kijkt en leuk vindt Razz? lol

@Iedereen: nice al die intro's ^^!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcane

Arcane


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Location : hansweert

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 6:11 pm

Yue schreef:
Valt Grey's Anatomy daar ook onder? Zeg alsjeblieft ja, zodat ik iemand gevonden heb die het ook kijkt en leuk vindt Razz? lol

@Iedereen: nice al die intro's ^^!

vrouwen. . . . .
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 27-04-09

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 6:23 pm

Maar natuurlijk, samen met Private Practice een van de briljantere ziekenhuis series. /me loves Callie Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 1:11 am

Yue schreef:
Valt Grey's Anatomy daar ook onder? Zeg alsjeblieft ja, zodat ik iemand gevonden heb die het ook kijkt en leuk vindt Razz? lol

@Iedereen: nice al die intro's ^^!

jullie zn niet de enigste ... ken er zat ... geloof me ... er zn miljoenen ... also, natasha is dat een husky o.O ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gowron

Gowron


Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 28-04-09
Age : 48
Location : Deventer

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 1:33 am

Ik ben dus Gowron,
Mijn werkelijke naam is Erwin en ik ben 32.
Ik ben een Java en C#.NET programmeur. Dit doe ik nu twee jaar.
Ik ben op dit moment naast mijn werk druk bezig met HBO Informatica (Software Enginering). Even zorgen dat ik ook een papertje heb voor het werk dat ik nu al doe.
Zoals te verwachten viel ben ik een kattenliefhebber en heb ik er dus zelf ook kat.
Ik kijk op dit moment weinig tv. Ik keek altijd graag naar programma's zo als House, NCIS, Numbers, Coldcase, Law & Order: Criminal Intent, Law & Order Special Victims Unit.
Maar ook Ghost whisperer, Friends, Joey, Knight Rider 2000, The Sarah Connor Cronicals, Stargate SG1, Stargate Atlantis, Merlin, Sanctuary, etc.
Iets van in deze rij niet mag ontbreken is Startrek en dan maakt het niet uit welk van de 5 series (en natuurlijk ook de films). Deze kijk ik graag en ik kan ook nog wel onder de groek trekkies geplaatst worden.


Foto's had ik al geplaatst dus daarvoor moet je een pagina terug nog maar eens kijken als je ze niet gezien hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 1:36 am

numbers, ghost whisperer en natuurlijk joey en friends (wie niet) vind ik ook leuk om te kijken maar ja ik kijk zo goed als geen tv meer dus die kom ik zowat nooit meer tegen ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasm

Fantasm


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33
Location : Breda

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:19 am

jullie vergeten allemaal de beste series man!....
SuperNatural
Moonlight(is ineens van de buis?O.O)
My name is Earl (of hoe die serie ook heet:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:28 am

ja mijn naam is earl is kreupel liggen Smile

Heroes vind ik goed , sry Yue maar House Medic en al die andere dingen vallen hier onder de categorie Ellen (mijn vrouw) en ze kijkt ook steeds naar Home And Away en dat vind ik pas afgrijselijk lolz.


Ik heb gans Californication al gezien (beregoed) en the Wire + Weeds ( megacool)

Van Manga , ja Bleach natuurlijk maar Naruto is so-so , heb liever fullmetal Alchemist en Ninja Scroll , Basilisk + Berserker en de Gundam reeksen . Pokemon en yu-gi-oh mag iedereen ergens steken waar het ligt niet schijnt lolz Smile

En ja is cool zoveel introducties !! :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:29 am

GVD !! LICHT*
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:33 am

Ston3 schreef:
ja mijn naam is earl is kreupel liggen Smile

Heroes vind ik goed , sry Yue maar House Medic en al die andere dingen vallen hier onder de categorie Ellen (mijn vrouw) en ze kijkt ook steeds naar Home And Away en dat vind ik pas afgrijselijk lolz.


Ik heb gans Californication al gezien (beregoed) en the Wire + Weeds ( megacool)

Van Manga , ja Bleach natuurlijk maar Naruto is so-so , heb liever fullmetal Alchemist en Ninja Scroll , Basilisk + Berserker en de Gundam reeksen . Pokemon en yu-gi-oh mag iedereen ergens steken waar het ligt niet schijnt lolz Smile

En ja is cool zoveel introducties !! :p

ik weet niet hoe ver jij bent met bleach maar wat betreft de manga die is de laatste tijd zo goed als dood, zo nu en dan maakt het een sprongetje alleen maar om in de volgende chapter neergehamerd te worden, ik vond het een leuke serie maar nu is het genakt op dezelfde manier waardoor voor mij DBZ werd genakt. FMA owns idd, net nieuwe anime serie uit manga moet ik nog lezen. Gundam heb ik toen ik klein was gekeken manga ook niet gelezen vond het wel een leuke serie. Poke en Yu ken ik poke is alleen populair omdat het echt volop op de kinderen inspeelt en Yu vond ik wel leuk maar is wat cliché geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcane

Arcane


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Location : hansweert

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 3:41 am

The 4400, according to jim zijn natuurlijk ook serie die niet te missen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 4:04 am

Yue schreef:
Valt Grey's Anatomy daar ook onder? Zeg alsjeblieft ja, zodat ik iemand gevonden heb die het ook kijkt en leuk vindt Razz? lol

@Iedereen: nice al die intro's ^^!

lol mijn vriendin (BabyTearz) is Zot van Greys anatomy oO
ook desperate housewives en DR House

Die vrouwen en hun series toch =P

Ikzelf kijk Heroes en Prison Break voor de rest speel ik ESO xD
Ohja samen kijken we ook nog Smallville, die lovestory vindk daar wel cute lol

Introductie - Pagina 2 Pict0146t
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 4:44 am

Oohh Heroes vind ik ook cool, alleen ik kijk tegenwoordig nog maar heel weinig tv/of online, dus Grey's Anatomy is voorlopig genoeg om wel te volgen Razz lol
Ik ga denk ik Heroes toch maar es online verder kijken >.>

Anime kijk ik natuurlijk ook Laughing DBZ vond ik vroeger superleuk hehe.. maar daar hebben we t in de clan wel ns over gehad. Gintama is ook supergrappig, dat kijk ik tegenwoordig veel, echt een aanrader maar je moet er denk ik wel van houden, 't is nogal random af en toe. Heb ook Full Moon wo Sagashite (als ik het goed spel) gekeken, tijdje geleden begonnen aan Oh My Goddess!, (ik weet het, allemaal meiden-anime series lol maar zo cute) als klein meisje veel Sailor Moon (duhh Razz), InuYasha vond ik ook leuk. Hmm vast nog wel een aantal dingen maar die ben ik ff vergeten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 5:03 am

als je een meiden serie wilt hebben kijk lucky star die vind ik nog steeds geweldig, zn alleen niet veel afleveringen van 26 of zo

en bart prison break valt ook onder meiden series door de hoofdrolspeler... ben zn naam kwijt... als ik het zo hoor krijgen vele meiden het nogal heet van em ...
Terug naar boven Ga naar beneden
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 5:08 am

fluffy schreef:
als je een meiden serie wilt hebben kijk lucky star die vind ik nog steeds geweldig, zn alleen niet veel afleveringen van 26 of zo

en bart prison break valt ook onder meiden series door de hoofdrolspeler... ben zn naam kwijt... als ik het zo hoor krijgen vele meiden het nogal heet van em ...

oO zo ne lelijke

In Belgie zijn zer toch ni zoooo zot van hoor xD


Laatst aangepast door IcyCube op do apr 30, 2009 5:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 5:09 am

IcyCube schreef:
fluffy schreef:
als je een meiden serie wilt hebben kijk lucky star die vind ik nog steeds geweldig, zn alleen niet veel afleveringen van 26 of zo

en bart prison break valt ook onder meiden series door de hoofdrolspeler... ben zn naam kwijt... als ik het zo hoor krijgen vele meiden het nogal heet van em ...

oO zo ne lelijke

In Belgie zijn zer toch ni zo zot van hoor xD

mjah ... ik zou het niet weten ... ben geen meid dus ja ... maar kreeg het van een vriendin te horen ... en trouwens nog een aanrader voor kattenliefhebbers Chii's sweet home, korte afleveringen 3 minuten of zo leuk voor in de korte pauzes ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Gowron

Gowron


Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 28-04-09
Age : 48
Location : Deventer

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 5:41 am

Heroes ging me te langzaam en ben afgehaakt.
Kijk nog wel iedere donderdag Naruto Shipuuden. Maar das dan ook de enige manga die ik zie. Gundam ooit we eens gedownload en gekeken maar verder niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 27-04-09

Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 6:47 am

Wat is dat toch met al die anime/manga troep, no offence maar als ik ergens niets aan vind zijn het die japanse tekenfilmpjes wel Razz Prisonbreak keek ik altijd voor Gretschen nu die weg is, is er niet zoveel meer aan :X Heroes gaat idd wat traag, volg dat dus ook nog maar spooradisch(wtf hoe spel je dat).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introductie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introductie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Randoms-
Ga naar: