HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huisdieren show off

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Fenmarenn

Fenmarenn


Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof (Noord-Holland)

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 3:58 am

Mwha aangezien we deze nog niet hadden, lijkt het me leuk een te hebben.
Post hier de fotos van je huis dieren om er lekker over optescheppen tongue

Hier aantal pets van mij, en een aantal die ook niet meer leven.

Huisdieren show off Muis%20en%20Pluis
Muis en Pluis, helaas zijn ze beide dood gereden toen ze rond 1 jaar waren Sad

Huisdieren show off Dash
Dash die woont nu bij mijn ouders... die wou niet mee verhuizen.
Dash is echt een kat vol kattekwaad, haalt vissen uit vijvers, en vangt zowel elke vogel die te dicht in de buurt komt (tot meeuwen aan toe).

Huisdieren show off Tijger
Tijger, mijn eerste echte kat Smile, hij was zo groot als een tijger welp, alleen had hij een ruis op zijn hart al bij geboorte, met 2,5 jaar is hij ook helaas overleden aan een hart stilstand wat onverwachts gebeurde Sad.

Huisdieren show off Snowysmoke
Snowy,
Dikke vatsige poes... die altijd me shaggies jat... woont nu bij mij zussie thuis.

Huisdieren show off Beer
Dit is Beer, hij was vrij groot voor een kitten bij de geboorte daarom ook de naam Beer.
Helaas heb ik hem moeten achterlaten toen ik ging scheiden.

Huisdieren show off Devil2klein
Dit is Deviltje, een van mijn favorietjes, lag altijd in me nek te slapen, ook haar heb ik helaas achter moeten laten toen ik ging scheiden.

Huisdieren show off Tijgtoet9
Tijger (links) en Toeter (rechts).
Toeter heb ik ruim 3 jaar gehad, maar zij was heel erg ziek, ze had een slecht werkende nier, en een slecht werkende schildklier, ik heb helaas van haar afscheid moeten nemen ze had speciaal voer nodig wat ze nog vies vond ook haha, maar dit mochten mijn andere katten totaal niet hebben, ze is naar een vrouwtje gegaan van het dierenasiel, en zover ik weet maakt toeter het nog steeds goed.

Huisdieren show off Katjes
Tijger/Toeter/Dash alle 3 samen lui op bed haha.

Huisdieren show off Kruimel2
Kruimel(tje), zei was echt nergens bang voor, honden vielt ze aan, auto's sprong ze boven op als die stil stonden in de straat, ze stapte bij mij zelfs in de auto en ging mee, ze was heel lief en heel zorgzaam voor mij, ze was zo een poesje dat zich echt tot 1 baasje trok.
Helaas is ze weg gelopen toen ik ging scheiden en heb ik haar nooit meer gevonden Sad Sad (ooit hoop ik haar nog een keer tevinden).

En val al deze katjes hebben Sonia (Linaye) en ik nog maar 2 katjes.
Genaamd Nijn en Muiz.
Helaas heb ik nu maar 1 fototje alleen van Nijn nieuwe fotos van hun volgen nog.
Huisdieren show off 17112008102klein

Zo dat zijn mijn pets zowel een beetje :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 4:08 am

Woot jij hebt gewoon mij lieve allesje snowy geplaatst hoef ik het niet meer te doen Very Happy ik kan het pas weer doen als ik me nieuwe kleine kitten heb ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 4:38 am

zitten nogal snoezige tussen oO alleen vervelend dat katten zich eerder aan een huis hechten dan mensen en dus ook vaker liever achterblijven bij verhuizingen Sad krijg nu wel weer zin om ook een kat te nemen >< alleen mn moeder is er allergisch voor ... een van de vele redenen dat ik er nog niet heb -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenmarenn

Fenmarenn


Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof (Noord-Holland)

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 4:48 am

Mwha die van mij zijn niet echt gehecht aan het huis.
Reden dat Dash achter gebleven is bij me ouders, is omdat me Pa, Dash van de dood gereed heeft toen ik te werk was, die kat heeft door het oog van de naald gekropen...
Sinds dien is ie niet meer bij me pa weg te slaan, me Pa zit de rest van de kat zijn leven aan hem geplakt Razz, tis er echt zo een waar me Pa gaat gaat de kat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 4:51 am

hij heeft wel een schattige body guard nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 5:30 am

Yay huisdieren thread Very Happy Supercute die pics!! ^^

Wij hebben drie katten (een moeder met haar twee dochters Razz) thuis en een hond. Kheb alleen foto's van één poes van ons, de rest komt nog wel een keer lol.

Nona, één van de zusjes:

Huisdieren show off Lahja1002

Huisdieren show off 071508212220



En onze hond Lahja, een Samojeed ^^ (Dus geen witte herdershond of keeshond, denk erom Razz) Foto is genomen afgelopen koninginnedag hehe, mn zusje had haar een kroontje opgezet Razz Brave beest blijft gewoon zo zitten.

Huisdieren show off Lahjaa


Samojedenpuppies!!

Huisdieren show off SANY00272


En dit gebeurt er als onze katten krols zijn een keer in de zoveel tijd Razz Lahja wordt dan echt helemaal gek en gaat de hele tijd bovenop ze zitten en ze wassen enzo.

Huisdieren show off 031808171656
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 04, 2009 6:58 am

aww... ik wil nu ook huisdieren ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimedi mei 05, 2009 9:10 am

Samojeden puppies zien er erg schattig uit. X3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimedi mei 05, 2009 3:04 pm

aww wat lief jamila en wat een mooie poes zo 1 zou ik ook wel willen hehe en die honden man man man geweldig mooi.

Ik heb zelf op het moment alleen Snowy die witte kat die me broer al heeft geplaatst neem nog een kleine kitten erbij zodra dierenasiel weer kittens heeft ga ik er even langs en geef hem *wil een mannetje* een goed te huis.
ik wil een mannetje vanwege snowy want met een vrouwtje gaat dat niet goed dus tja moet nog even wachten tot ik weer een kleine erbij heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 11, 2009 7:13 am

kweet niet waar je woont maar het dierenasiel van leerdam en regio heeft op zn minst 4 kittens o.o weet alleen niet of ze al bij hun moeder weg kunnen ik heb er totzover maar 1x gewerkt maar als je interesse hebt kan je komen kijken, aannemend dat je in de buurt woont x_x
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 11, 2009 4:21 pm

dat is dan erg jammer want ik woon er zeker niet in de buurt woon in wervershoof Smile dus mja wachten kan ook geen kwaad dan wacht ik gewoon tot ze hier in het asiel wat hebben heeft allemaal geen haast.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimema mei 11, 2009 11:41 pm

ik weet niet hoe het er deaar aan toe gaat maar als het hetzelfde is als hier dan zal dat niet lang duren want hier is het altijd bomvol zoals ik het hoor Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimedi mei 12, 2009 1:30 am

Zover ik weet is het hier ook altijd vol met kittens rond deze tijd dus ja ik wacht wel af en zie het wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Me nieuwe aanwinst Bengel   Huisdieren show off Icon_minitimewo mei 13, 2009 6:01 am

Ik ben vandaag zojuist in het dierenasiel wezen kijken omdat ik gisteren een lieve kitten zag op internet en was toen al gelijk verliefd op die kleine boef kom ik vandaag met Sonia daar en hij kwam gelijk naar me toe knuffelen en spelen ook naar Sonia kwam ie gelijk.
Helaas was ie nog niet gekeurd *gezondheids verklaring* anders mocht ik hem vandaag mee nemen nu moet ik wachten en vrijdag heb ik me kleine boefje in huis ik noem hem Bengel omdat het een echte bengel is en heel erg knuffelig en speels vooral Smile
Bengel is ongeveeer 5 maanden jong

Hier is dan een foto van Bengel

Huisdieren show off 579121417_5_hWcS

Huisdieren show off 579121424_5_lnRj

Ik samen met Bengel

Huisdieren show off 579121480_5_ScBv

Huisdieren show off 579121509_5_bhPo


En dan hier een foto van Snowy die is inmiddels al 7 jaar sinds vorige maand

Huisdieren show off 529499341_5_sePk

Huisdieren show off 529499287_5_rb5-


Laatst aangepast door Jaidey op wo mei 13, 2009 4:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimewo mei 13, 2009 9:19 am

als ik 1 dag geleerd heb tijdens mn werk in het asiel is het wel dat de meeste dieren bengels zn hoor o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaidey

Jaidey


Posts : 16
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 38
Location : Wervershoof

Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitimewo mei 13, 2009 4:16 pm

Ik denk dat jij bengel onder iets anders versta dan dat ik doe/denk..
Ik geef hem de naam bengel omdat het een doerak is heel ondeugend etc Doerak had ik hem ook kunnen noemen maar zo heet de kat van me ouders al dus daar valt Bengel dan weer onder maargoed ik ga hier mee niet in discussie ik ben blij met me knuffeltje *Bengel* en daar gaat het om hij krijgt een goed huisje hier en veel aandacht samen met Snowy en dat is het belangrijkste Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huisdieren show off Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdieren show off   Huisdieren show off Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huisdieren show off
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Randoms-
Ga naar: